Har du kjøpt ein billett du ikkje får brukt? Her finn du informasjon om korleis du søker om refusjon.
Søk refusjon for billett
Søk om refusjon
Har du kjøpt billett i FRAM-appen eller nettbutikken, er det nok å sende kontaktskjema til FRAM Kundesenter med kundenummer og ordre-id for kjøpet. Det er ikkje nødvendig med refusjonsskjema.
Søk refusjon av restverdien på eit reisekort
Skjema berre for refusjon av restverdien på reisekort. Restverdien blir betalt ut i slutten av kvar månad (med atterhald). Viss du har fleire reisekort du vil ha refundert, må du sende inn eitt skjema per reisekort.
Vi refunderer desse billettene:
- Periodebillett 7 dagar: Du får refusjon for tal resterande døgn.
- Periodebillett 30 dagar: Du får refusjon for tal resterande døgn.
- Reisekort: Du får tilbakebetalt verdien som gjenstår på reisekortet.
Når kan du få refundert billetten din?
- Når du ikkje reise med oss lenger
Viss du for eksempel flytter, blir sjukemeldt, endrar reisemønster eller har en anna grunn til å søke om refusjon. - Ved kjøp av feil reisestrekning, passasjerkategori eller tidspunkt/dato
Vi vil refundere billetten om du har kjøpt feil dersom du kjøper ny, korrekt billett. Refusjonen blir berekna frå du kjøper ny billett.
Relatert informasjon